سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش و عصای آهنین برگیر و آنگاه درزمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی؛ تا آنکه کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]

امام، شناسنامه انقلاب ماست

http://up.lordfa.com/images/06858226827715684715.jpg

  ... بعضی تاکید می کنند که تاکید بر کلمه بیداری اسلامی نکنید. تاکید می کنند که تاکید نکنید! اما امام در نامه عزل آقای منتظری می فرمایند: «از آنجا که روشن شده است شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می سپارید صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده اید

آیا امام در این نامه نوشتند شما چون روحیات خاصی دارید من صلاح نمی دانم شما رهبر شوید؟! آیا شما چنین کلمه ای شندید؟ حالا شاید فرزند شهید بزرگواری این سخن حضرت امام را تحریف کرد و گفت امام او را کنار گذاشتند به خاطر روحیاتی بود که در ایشان سراغ داشتند. اما آیا این روحیات است؟! ما مجبور نیستیم حرف غلط بزنیم!

«شما در اکثر نامه ها و صحبت ها و موضع گیریهایتان نشان داده اید که معتقدید لیبرالها و منافقین باید بر کشورحکومت کنند. به قدری مطالبی که می گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده ای برای جواب آنها نمی دیدم. گر شما نظر من را شرعا مقدم بر نظر خود می دانید که مسلما منافقین صلاح  نمی دانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی می شوید که آخرتتان را خراب می کند، با دلی شکسته و سینه ای گداخته از آتش بی مهری ها با اتکاء به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودید چند نصحیت می کنم دیگر خود دانید.»

امام چند نصحیت می کند و در آخر نامه چنین سفارش می فرماید: «برای این که در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید شاید خدا کمکتان کند

امام می‌داند قعر جنهم کجاست؛ از سر یک عصبانیت سطحی که شخصیت امام کسی را به این سادگی قعر جهنم  نمی فرستد.

«والله قسم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم. ولی در آن وقت شما را ساده لوح می دانستم. که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیلکرده»

ادامه اش را حتما مرور کنید. من جلد بیست و یک را به شما هدیه می کنم.

آخر نامه را می خوانم: «من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته ام که واقعیات را در موقع مناسبش در میان بگذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام»

این دوران پایان نیافته و ما انتظار خیانت داریم. چه اشکالی دارد هوشیار باشیم اگر کسی خیانت کرد مچش را بگیریم؟ با او حرف بزنیم تا سعی کنند تحت تاثیر دروغ های دیکته ای شده ای که این روزها رادیوهای بیگانه آنها را با شور و شوق و شعف پخش می کنند قرار نگیرند.

«از خدا می خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او رابخشیده از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد

اینها آخرین کلمات حضرت امام است. دو ماه و ده روز بعد امام رحلت کرد. این اسلام انقلابی است که امام برای ما به ارث گذشتند. ما باید به متن فرمایشات امام مراجعه کنیم و امام را فقط امام در مقطع حیات مبارکش نبینیم. امام شناسنامه انقلاب ماست. کسی که قرنها منتظر او بوده است تا قرنها ثمرش باقی خواهد ماند.
 ………….

بخشی از متن سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در نهمین جلسه از سلسله نشست های: امام می خواست از لیبرال ها متنفر باشیم و نه فقط مخالف/ در سال آخر، "اسلام ناب" ورد زبان امام بود...

منبع: رجانیوز

کد خبر:128128



کلمات کلیدی :
نویسنده : بهنام گرجی 1
() نظر
آخرین عنوان های مطالب